Jótállás, garancia
Garancia, szavatosság
Ügyfél az Eladó általi teljesítés időpontjától a jótállási időtartam ideje alatt érvényesítheti a jótálláshoz fűződő jogait. Ügyfélnek a vásárlás tényét a számlával minden kétséget kizáróan igazolnia kell. A jótállás időtartama alatt vállalja a hibás termék cseréjét vagy kijavítását, kivéve, ha a kijavítás vagy csere nem lehetséges. Amennyiben a kijavítás vagy a kicserélés nem lehetséges, Ügyfél választása szerint megfelelő árleszállítást követelhet, vagy a szerződéstől elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A termék átvételétől számított 3 munkanapon napon belül Ügyfél a termék meghibásodása miatt belül érvényesíti csereigényét, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A jótállási kötelezettség nem vonatkozik azon hibára, amelynek oka a teljesítés után keletkezett. Ennek bizonyítása Szolgáltatót terheli. A jótállás az Ügyfél törvényből eredő szavatossági jogait nem érinti
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet, és a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény" rendelkezik.